joi, 10 martie 2011

Regionala Mehedinti 3-6 martie 2011

La regionala de la Mehedinti am participat 3 membrii: Ion Salapa, Alice Maresi si Georgiana Rosulescu, avandu-l insotitor pe profesorul Balutoiu Daniel Sorin.
Am ajuns in jurul orei 5 p.m. si am fost cazati la DJST Mehedinti. Paradoxal, numarul camerei noastre era 213. Seara ne-a fost prezentat programul si s-a tinut deschiderea.

Vineri dimineata, fiecare judet si-a prezentat raportul de activitate, dupa care au avut loc alegerile pentru Vicepresedinte pe C.R.E. Au candidat Diana Ioana Morea si Iuliana Zaharia, dar din cauza unor incalcari de regulament, Iulia nu a mai putut candida si si-a depus candidature Roland Vilceanu. Dupa o serie de egalitati, am trecut la urmatoarea activitate, lasand pentru dimineata urmatoaree voturile finale.

Membrii C.J.E. Mehedinti ne-au prezentat infiintarea unui O.N.G. la ei in judet si pasii care trebuie sa ii respectam, urmand ca fiecare judet sa isi infiinteze cate un O.N.G.
  



Am avut o pauza in care am plecat la Sala Polivalenta si restul serii a fost libera.

 













Sambata s-au refacut alegerile, castigand Diana Ioana Morea. Astfel, s-au facut alegeri si pentru secretar, unde au candidat Andreea Busica si Laura Necsuliu, castigand Laura Necsuliu.
S-a realizat si un plan de actiune si ateliere de lucru pe 3 echipe, avand in vedere comunicarea, promovarea, sigla, urmand ca seara sa le prezantam.
Dupa amiaza a avut loc un Focus Grup, o conferinta unde s-a discutat despre lucratorul de elevi. Fiecare a venit cu propriile opinii si noi idei. Dupa aceasta actiune, am plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu